אייפון 8 וגלאקסי 8? משהו פה לא מסתדר.

אפל וסמסונג, 2 חברות המתחרות ביניהן בשוק הטכנולוגיה כבר שנים, משיקות את מכשירי הפלאפון הבאים שלהם כשלהם ספרה אחת משותפת. מתי בפעם האחרונה ראינו דבר כזה? אמנם תמיד 2 החברות היו צמודות אחת לשנייה, אך לפי הדיווחים גלאקסי 8 יושק באפריל ותאריך ההשקה של אייפון 8 עוד לא פורסם.

אספנו עבורכם כמה נתונים שצפוי שיכנסו לפלאפונים הצפויים להיכנס ולבסוף האם נצא עם החלטה על איזה פלאפון כדאי ללכת? קריאה מהנה.

Galaxy S8 Samsung

אז אילו פיצ'רים צפויים לנו במכשירי סדרת הדגל הבאה מבית סמסונג, המכילה 2 מכשירים בלבד הפעם?

  • Galaxy S8 יביא את עולם המציאות המדומה צעד אחד קדימה, זאת עם שימוש במסך ייעודי ל-VR שכבר הציגה בעבר. מסך זה מספק גודל של 5.5 אינץ’ ברזולוציה של 2160 על 3840 פיקסלים בפאנל מסוג AMOLED מתוצרתה. מה שמאפשר לכם צילום איכותי עם מצלמה משופרת.
  • סמסונג תשלב עוזרת חדשה ב-Galaxy S8 – החברה רכשה לאחרונה את חברת Viv, כמי שהייתה אחראית לפיתוח העוזרת הוירטואלית סירי ב-iOS. רכישה זו כך מתברר, כבר נושאת פירות ולפי הדיווחים, אמורה סמסונג לשלב עוזרת דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית כבר בטלפון הבא שלה, ה-Galaxy S8.
  • בנוסף לכל זה, הגלקסי החדש ישנה את צורת הפתיחה של הטלפון באמצעות מערך צילום כפול וסורק קשתית. ככל הנראה, לקוחות החברה התלוננו על השטח הדל של מכשיר הפלאפון ובעקבות כך החליטה סמסונג לשדרג את נפח האחסון ל256GB. ולמרכיב הכי חשוב בכל הערבובייה – המסך יהיה קמור ולא שטוח.

iPhone 8 & iPhone 7S & iPhone 7S PLUS Apple

כן, בניגוד לגלאקסי המוציאה 2 פלאפונים, אפל החליטה להשיק הפעם שלושה פלאפונים כשהשמועות אומרות שהם הולכים להפתיע בגדול. הנה לכם כמה פרטים קטנים שנחשפו לאחרונה:

  • אפל הזמינה מסמסונג מסכים עשויי פלסטיק המשמשים עבור מסכים קמורים. כמות המסכים בהזמנה קרובה ל־100 מליון יחידות וככל הנראה אפל בטוחה כי היא תצליח לשבור את השוק עם סדרת המכשירים החדשה.
  • על פי הידוע לנו עד כה, דגם ה-iPhone 8 יביא עימו מגוון נרחב של שיפורים בהם נראה צג קמור ונטול שוליים באופן מוחלט בגודל 5.8 אינץ’ מתוכם יהיו פעילים בין 5.1 ל-5.2 אינץ’, עיצוב חדש הכולל זכוכית בחלקו הקדמי והאחורי של המכשיר יחד עם מסגרת מתכתית, שבב עיבוד עוצמתי מדגם Apple A11, יכולת טעינה אלחוטית ממרחק גדול למדי ועוד.

 

לפי העובדות והשמועות שהבאנו לעיל ניתן למצוא נקודה משותפת אחת בין מכשירי סמסונג למכשירי אפל והיא סוג המסך. ככל הנראה, המסך הקמור מצא חן בעיני הצרכנים בתקופה האחרונה לאור הצלחתם של מכשירים מסוג זה במגוון חברות. אז מה יותר משתלם לדעתכם? סדרת המכשירים של אפל או של סמסונג?

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments