צילום מסיבת רווקות

מי חשב שהיום המשמח ביותר בחיים של חברה שלך יכול לגרום לך לטרוח כל כך הרבה…?
חברה טובה שלכן או אפילו אחותכן מתחתנת? מגיע לה פינוק מיוחד מכן – יום שהיא לא תשכח לעולם, יום אשר מסמל את המעבר מחיי הרווקות לחיי הנישואין.
הקמת מסיבת רווקות מאפס הוא עניין לא פשוט בכלל, אפילו די מטריף אפשר לומר. על מנת שתוכלו לארגן מסיבת רווקות בלתי נשכחת, אנו כאן כדי לעזור לכן להתמקד.

 

מסיבת רווקות – לא כמו בסרטים

כולנו יודעים כיצד מסיבת רווקות מאופיינת בטלוויזיה, וזה לא חייב להיות ככה בהכרח. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הרצון של הכלה העתידה, ולא שלכן עצמכן.
כמו כן, הבחירות שלכן תלויות גם בכמות המוזמנים ובעוד פרמטרים אותם נציין בהמשך. אתן תראו שברגע שתתחילו לארגן את מסיבת הרווקות יצוצו עוד ועוד בקשות, גם מהכלה וגם מרשימת המוזמנות.
המטרה העילאית שלכן היא ליצור באותו ערב אווירה מיוחדת, אווירה שונה ממה שחוויתן עד כה. המטרה היא להפוך את הערב למיוחד, ערב מעצים לכלה העתידה, ערב עטוף באהבה, זכרונות ורגשות.
אגב, אנו לא רוצים להלחיץ אבל מסיבת רווקות זה די 50/50, או כישלון נחרץ או ערב שלעולם לא ישכח.

 

מהם השלבים בארגון מסיבת רווקות?

החליטו על תאריך – לפני שאתם מתחילים לערוך את רשימת המוזמנים שלכן, אנו ממליצים לבחור שני תאריכים עד שלושה אשר הם יהיו סופיים (לפחות זה מה שתגידו).
על התאריך להיות סמוך ליום החתונה, רצוי כמובן שיהיה ביום בו למחרת אין עבודה או לימודים לכלה ולמוזמנים. כמובן שיש להתחשב במוזמנים, אך ברגע שתתייעצו עם כולם על תאריך נוח לא תגיעו לאחד כזה.

 

מוזמנים – רשימת המוזמנות חייבת להיות מסודרת, וחייבת להיעשות על ידי חברה קרובה מאוד של הכלה, אחת שמכירה את כל החברות שלה, החל מהיסודי ועד לתיכון, כל מי שהכלה הייתה רוצה לראות ביום זה.
אפשר גם כמובן להתייעץ עם הכלה לגבי רשימת המוזמנות, אלא אם כן אתן רוצות לתת לכלה שקט טוטאלי לגבי האירוע. 

 

מהו התקציב שלכן?

על מנת שתוכלו להמשיך בתכנון האירוע, עליכן לדעת מהו התקציב שלכן לגבי האירוע. שימו לב, מסיבת רווקות מוצלחת לא חייבת להיות יקרה, ולא צריכה לצאת מהכיס של המארגנת בלבד.
כל אחת אשר מגיעה לאירוע יכולה לתרום להקמת המסיבה. כמובן שהתקציב שלכן צריך להיות בהתאם לבחירת מקום האירוע, אם אתן מתכננות לעשות זאת בבית עם אוכל, מוזיקה ואלכוהול, ההוצאה שלכן תהיה די נמוכה.
מצד שני, כאשר אתן רוצות לשכור וילה בצפון הארץ או לופט במרכז הארץ, אתן תשלמו יותר. התקציב צריך להיות הגיוני ובהתאם למה שכל אחת מהמוזמנות תוכל לעמוד בו, אבל זכרו שמדובר על אירוע של פעם בחיים.

 

בתקופה האחרונה יותר ויותר חוגגות בוחרות לשכור וילה או לופט עם בריכה, מקום עם לינה. כאמור, מדובר על הוצאה גדולה יותר אך משתלמת לכולם וחוסכת את הבלגן שאחרי.
כמו כן, מקום כזה מלא באטרקציות ולכן אין צורך לרכוש או לחשוב על רעיונות גדולים. זכרו שמלבד למקום האירוע אשר משפיע על התקציב שלכן, יהיה עליכם לרכוש עוד דברים כמו קישוטים, מתנות לכלה, אוכל, אלכוהול, נשנושים, והפעלות אם צריך. 

 

הפעלות למסיבת רווקות

סוגי הפעלות עבור מסיבת רווקות מוצלחת הינם רחבים… תוכלו לבחור החל מאירוע של שף פרטי אשר יחסוך לכם את כל רכישת האוכל, ועד לרקדנית בטן, חשפן ועוד…
כמו כן, ניתן לבחור ז'אנר מסוים לאירוע, כמו מסיבת פול מון, או אפילו סדרות מצוירות, כל מה שהכלה אוהבת יכול לבוא בחשבון.
כמו כן, ניתן לארגן פעילויות עצמאיות ללא צורך בגורם חיצוני, כמו משחקי שתייה, מסיבה פרטית, קריוקי וכן הלאה. 

 

לא בא לכן לשבור את הראש?

השאלה אמנם נשמעת שאלה רטורית, אך אם אתן מאוד אוהבות את הכלה, אבל לא הכי טובות בארגון אירועים מהסוג הזה, תדעו שאתן לא חייבות לעשות את זה.
כיום יש חברות הפקה קטנות וגדולות אשר תוכל להפיק את האירוע בשבילכם. כמובן שמדובר על הוצאה נוספת, אך לכן חוץ מציון ההעדפות של הכלה אין דבר אחר בו תצטרכו להתעסק לפני האירוע. חברת הפקות דואגת לכן לתוכן הערב, לעיתים גם מקום, מוזיקה, עיצוב ועוד… 

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments