מחסנים להשכרה

בעולם בו כולם עוברים ממקום למקום ובקצב מהיר, הצורך בהשכרת מחסן רק עולה. הסיבה יכולה להיות מעבר דירה, אחסנת מוצרים, רילוקיישן, נסיעה ארוכה לחו"ל, אבל המחסן שתשכירו יוכל להוות את הפתרון האידיאלי עבורכם. אבל רגע לפני שנתחיל ברשימת הטיפים השימושיים שלנו, רק נחדד שאנחנו לא מדברים על מחסן מפלסטיק שיתפוס אצלכם מקום בגינה, אלא במחסן להשכרה שמוצב במתחם ענק יחד עם מחסנים נוספים.

היתרון בהשכרת מחסן חיצוני

המחסן החיצוני שתשכירו, יחסוך עבורכם את הצורך לפנות חדר בבית או בעסק על מנת לאחסן רהיטים, ציוד או כל תכולה אחרת. איך משכירים מחסן כזה? בוחרים בחברת אחסנה ומעבירים לשם את החפצים. נשמע מאוד פשוט, אבל כדי לחסוך אי נעימות, הבאנו בשבילכם מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת המחסן להשכרה בצורה הטובה ביותר.

שלב ראשון | חיפוש וקבלת הצעות מחיר

כדי לחפש את חברת האחסנה שתתאים עבור הצרכים שלכם, ערכו חיפוש קצר בגוגל ובחרו 2 – 3 חברות אחסנה ע"פ הקריטריונים הבאים:

  • היכן ממוקמים המחסנים? ככל שהמרחק בין מקום ההובלה אל היעד גדול יותר, ככה תצטרכו לשלם יותר עבור הובלת הפריטים שלכם למחסן. לשם כך בחרו בחברת האחסנה הקרובה באופן סביר אליכם וכך תוכלו לחסוך יותר בהובלה.
  • מהי רמת האבטחה? האם יש שומר בכניסה לאזור? האם המחסנים נעולים במפתח או קוד שרק אתם יודעים? אמנם לא מדובר בכספות, אבל עלינו להבטיח כי הציוד ישמר בצורה מיטבית.
  • מחיר – לפי מה נקבע המחיר? אחד מהעקרונות של השכרת מחסנים לאחסון הינו שמשלמים עבור הנפח שתופסים ועבור טווח הזמן שנמצאים במחסנים. כך כל אחד משלם באופן יחסי רק על שרותי האחסון שהוא צריך.
  • האם יש ביטוח על התכולה? חשוב לבדוק את נושא הביטוח בצורה קפדנית על מנת להימנע ממקרים לא נעימים. עליכם לדרוש מחברת האחסנה טופס ביטוח מלא בו אתם מפרטים את רשימת הפריטים וערכם, ולשלם לפי הסכום שתרצו לבטח. מכיוון שבמקרה של נזק כל עוד אין מסמך שמאשר מה הכנסתם למחסן, אתם כלקוחות תהיו במצב שיאפשר לחברת האחסנה להתנער מהאחריות לציוד זה או אחר.

 

שלב שני | צאו לשטח

גם כאן, כמו בחיפוש אחר דירה, הדבר הטוב ביותר יהיה לבקר פיזית במקום ולהתרשם מהמבנה, מהצוות שמתפעל אותו, רמת האבטחה, הנקיון וכו'. אחד הדברים החשובים הוא להגיע אישית למקום ולא להסתמך רק על חיפוש מחסנים בגוגל או להתרשם מתמונות מאתר האינטרנט בלבד. כך תוכלו לוודא שהציוד או הרהיטים שלכם ישארו בידיים טובות.

צאו לדרך!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments