iphone x

אייפון x או גלקסי 9?

השאלה הלוהטת ביותר כיום בעולם הסלולר היא, באופן לא מפתיע: אייפון X (אייפון 10) או גלקסי 9? שתי חברות הדגל, אפל וסמסונג, ממשיכות להתחרות ביניהן ולנסות להוציא לשוק את המכשירים הכי טובים שיוכלו.

 

סקירה טכנית:

שני המכשירים מחזיקים בסט מרשים של רמקולים, מסכים מעולים ושדרוגים כמו האימוג'ים המותאמים אישית. לשניהם סט בסיסי של 64 ג'יגה אחסון פנימי, אך לאייפון אין אפשרות של הרחבת זכרון, מחדל עבור חלק מהמשתמשים.

לשניהם אופציה מוצלחת של טעינה אלחוטית.

עכשיו נביא לפניכם טבלה קטנה שמרכזת את ההבדלים המשמעותיים בין שני סוגי הסמארטפונים:

 

אייפון X גלקסי 9
גודל מסך באינצ'ים 5.8

שוליים שטוחים

6.2

שוליים קעורים – אדג'

מצלמה הכי איכותית של אפל עד כה, אך מדורגת נמוך משל גלקסי ובעלת פחות שליטה באפשרויות הצילום מדורגת במקום ראשון. יכולות צילום רבות ומגוונות
אפשרויות אבטחה קוד וסריקת פנים קוד, סריקת פנים, סריקת קשתית וקורא טביעות אצבע
מעבד מעבד A11 ביוניק, עם שש ליבות ו 3 RAM. מעבד Exynos 9810 עם ארבע ליבות ו 4 RAM.
שמע אין שקע אוזניות יש שקע אוזניות
מחיר 4000 ש"ח ומעלה 2500 ש"ח ומעלה

 

כמו תמיד, עיקר ההבדל בין המכשירים כשמגיעים לרמת השימוש היומיומית בהם, תלויה בהישרדות לאורך זמן ובמערכת ההפעלה.

נוחות השימוש באייפון X ממשיכה את המסורת של אפל הידועה לנו יחד עם המעבד העוצמתי, אופן השימוש החלק ומהירות התגובה המדהימה. עם זאת, משתמשים רבים לא אוהבים את הדרך בה אפל נותנים ממשק סגור ופחות גמיש מאשר גלקסי. המערכת מיועדת למי שמעוניין להתחבר למערכת של אפל ולא לשנות דבר. אם אתם משתמשי אפל שמחוברים גם למחשבי אפל ולשאר המוצרים הנלווים, השקעה באייפון תתן לכם את השלמת הסט האולטימטיבית. לעומת זאת, למי שיצטרך להתממשק למוצרים אחרים (כמו אוזניות וכדו'), צפויה אכזבה.

 

גלקסי 9 מתפקד נהדר גם הוא, אם כי לא באופן מושלם כמו האייפון – לעתים מורגשות חריקות בממשק והשימוש לא חלק באותה צורה. תלונה עיקרית מול הגלקסי 9 הוא אי היכולת להקליט שיחות, תקלה רצינית של סמסונג.

הסוללות של שני המכשירים משיגות תוצאות יפות, אם כי למשתמשים אינטנסיביים הדבר לא יספיק וחבל שהחברות לא נותנות על כך דגש רב יותר.

 

כמו תמיד, בסופו של דבר הכל נקבע בשורה התחתונה על ידי שאלה אחת: האם הפיצ'רים המוצעים שווים לצרכן את המחיר?

במצב השוק כיום, הפרש המחירים בין המכשירים הוא קריטי. האייפון ימשיך לעלות ביוקר ולכן שווה למי שמעוניין להמשיך מסורת אפל, אך לכל משתמש אחר – המחיר האטרקטיבי של הגלקסי, יחד עם המפרט הנהדר והגמישות, מנצחים בהחלט.

 

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments