פורטל Resell הוא הכלי המושלם למציאת רכבים בצורה מהירה ויעילה. באמצעות החיפוש לפי מספר, תוכל לקבל מידע מקיף ומדויק על רכבים ספציפיים.
השימוש במערכת שלנו פשוט ונוח לכל משתמש. בלחיצת כפתור, תקבל מידע חשוב כמו תוקף הרישוי, צבע הרכב ומתי בוצע מבחן הרישוי האחרון.
המערכת שלנו מציעה תוצאות מהירות ומדויקות, ובנוסף מאפשרת לך לפרסם מודעות למכירת רכבים באמצעות מספר רכב ותומכת בתהליך של מציאת קונים מתאימים עבורך.
מערכת החיפוש שלנו מבטיחה לך חווית חיפוש מהנה ומרתקת.

הצטרף לחברים של פורטל Resell כדי למצוא את הרכב שאתה מ בצורה מהירה, פשוטה וידידותית למשתמש. נתן לך להתרכז בכל היתרונות של המכונית שברצונך למצוא, תוך שמירה על נוחות ופרטיות מוחלטת.

חיפוש רכבים לפי מספר

אצלנו ניתן למצוא גם את מספר השלדה של הרכב, להבדיל מאתרים אחרים אצלנו תקבלו את השירות - ללא עלות נוספת. כמו כן תוכלו למצוא פרטים נוספים כמו רמת גימור, מרכב הרכב, נפח מנוע, שנת ייצור, מזגן סוג הנעה ועוד...!
** חדש: מזינים מספר רכב ומקבלים את כל הפרטים מתי בוצע מבחן רישוי, תוקף טסט לרכב מספר שלדה, חיישני לחץ אוויר, כוח סוס, מספר דלתות ועוד..!
ניתן לקבל פירוט מלא לפי מספר הרכב, תוקף רישיונות, צבע, ואפילו מספר חלונות חשמל. לאחר שתזינו את פרט הזיהוי של הרכב תקבלו את כל המידע ממאגרי משרד הרישוי חינם.
לאחרונה הפקנו את שירות לבדיקה של רכבים לכל הגולשים חינם בנוסף אנו עובדים ימים כלילות ליצור לכלל קהילת הגולשים שלנו בית חם אשר ואנו מנגישים לכלל הציבור ללא תשלום שקלול מחירון רכב אשר ישוקלל ע"פ מאגרי המידע של משרד הרישוי, וניצור עבורכם חווית גלישה מושלמת יחד עם חיבור כל הרכבים בלוח המודעות למידע וניתן יהיה לחשב עלויות רכישה והוצאות נוספות, צריכת דלק, דירוג אנרגטי ועוד בלחיצת כפתור. מצפים בקרוב לשינויים משמעותיים ולהמון מידע אשר יונגש לקהל הגולשים שלנו חינם. לוח TeleBuy

אנו משתדלים להציג מידע עדכני ככל שניתן אונליין, עם זאת שימו לב כי חלק מהמידע טרם התקבל או אינו עדכני, ואנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם.
מוזמנים לשתף את השירות לאיתור מידע על רכבים לפי מספר רכב ללא תשלום.